Bazy danych B2B (Business to Business) to podstawowe narzędzie kampanii marketingowych. Agencja Interaktywna target Media posiada duże bazy danych B2B, które mogą być wykorzystywane do precyzyjnego określania grupy docelowej prowadzonej kampanii. Agencja posiada dane o firmach z Polski i wielu innych krajów Europy. Bazy danych B2B zawierają informacje o firmach, które wyraziły zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej.
Precyzyjne dobranie
Bazy danych B2B zawierają nie tylko dane kontaktowe firmy. Gromadzone są w nich także informacje na temat branży, rodzaju działalności, lokalizacji geograficznej i formy prawnej, Wzmiankowane są także informacje o roku założenia firmy, jej obrotach, zatrudnieniu oraz posiadanej flocie pojazdów, co może być szczególnie interesujące dla klientów oferujących rozwiązania transportowe dla firm. Informacje te pozwalają bardzo precyzyjnie określić grupę docelową i sporządzić listę firm, do których powinna dotrzeć realizowana przez nas kampania marketingowa.